Kā šonakt skaidri sapņot

Tātad, jūs noteikti esat dzirdējuši par skaidru sapņošanu un tagad domājat, kā tas darbojas. Jums par laimi, ikvienam ir iespējas paslīdēt vienā no šiem savādajiem sapņu stāvokļiem. Bet triks ir zināt, kā tos iegūt, un iemācīties tos kontrolēt, kad viņi jau ir sākušies. Iedomājaties, ka sapnī esat Las vegasā un laimējat milzīgu kazino laimestu, vairāku miljonu vērtībā – Vai nav vilinoši?

  • Atpazīsti savus sapņus

Tagad daži no jums varētu teikt: “Es pat nesapņoju”, bet patiesība ir tāda, ka visiem ir apmēram trīs līdz septiņi sapņi naktī. Problēma ir tā, ka mēs tos ātri aizmirstam. Pirmā skaidru sapņu stratēģija ir sapņu žurnāla uzturēšana. Žurnāla uzturēšana uzlabo jūsu spēju atcerēties sapņus un palīdz atvieglot skaidrību. Tāpēc katru reizi, kad pamostaties, pierakstiet to, ko varat atcerēties, pat ja tas ir nekas, tikai lai izveidotu ieradumu.

  • Veiciet realitātes pārbaudi

Nākamais solis ir realitātes pārbaude. Sapnī bieži vien var apmaldīties kaut kas tik vienkāršs kā teikuma lasīšana, pirkstu skaitīšana vai laika pārbaude. Izmēģiniet to tūlīt: skatieties uz laiku, skatieties prom un tad skatieties atpakaļ. Pieņemot, ka šobrīd nesapņojat, iespējams, laiks palika tāds pats. Tomēr sapnī laiks vai vārdi, kurus lasījāt, bieži pilnībā mainīsies. Galvenais ir bieži veikt šīs realitātes pārbaudes, kad esat nomodā. Tādā veidā tie kļūst par otro dabu un, kad jūs sapņosiet, jūs, visticamāk, izpildīsiet to pašu pārbaudi un sapratīsiet, ka kaut kas nav kārtībā.

  • Sakiet šo frāzi

Pēc tam nāk tehnika, kas pazīstama kā Mnemonically Induced Lucid Dreams (MILD). Aizmigot sāciet domāt par nesenu sapni un iedomājieties sevi gaišu. Ideja ir pastiprināt nodomu apzināties, ka sapņojat sapnī. Atkārtojiet frāzi: “Man šovakar būs sapnis.” Augstākie panākumu līmeņi mēdz būt tad, ja jūs pamostaties nakts vidū, piecelties 30 minūtes un pēc tam atgriezties gulēt, paturot prātā šos nodomus.

  • Apzinieties, ka laižaties miegā

Visbeidzot, kad esat guvis panākumus MILD, var mēģināt izmantot modernu paņēmienu, kas pazīstams kā Wake Induced Lucid Dreams (WILD). Šīs idejas pamatā ir informēt prātu, kamēr ķermenis aizmieg. Šeit pastāv risks, ka jums rodas miega paralīze – pilnīgi normāla parādība, kas neļauj ķermenim pārvietoties miega laikā – izņemot to, ka jūs būsit nomodā, kas var būt nedaudz biedējoši. Papildu brīdinājums saistībā ar WILD ir tas, ka miega paralīzes laikā smadzenes var jums demonstrēt trikus, izraisot spēcīgas bailes un izraisot tumšu un biedējošu figūru halucinācijas, kas tuvojas jums. Skaidru sapņu zinātniskie pētījumi ir snieguši ieskatu par meta-apziņas atrašanās vietu smadzenēs un pat uzdeva jautājumu, vai miegs un nomoda ir atšķirīgi notikumi vai nepārtraukta procesa daļa. Galu galā sapņošana kaut ko darīt ir gandrīz līdzvērtīga tā reālai veikšanai, aplūkojot smadzeņu neironu aktivitātes funkcionālo sistēmu. Tātad, vai esat pārliecināts, ka nesapņojat? ĀTRI, SKATIETIES PULKSTENĪ!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *