Tuvākā laika grandiozās izmaiņas Twitterī

Tuvākā laika grandiozās izmaiņas Twitterī

Kompānija Twitter 12. novembrī izstāstīja par izmaiņām, kas būs gaidāmas tuvākajā laikā. Esam apkopojuši 5 no tām.

Nepalaid garām svarīgas lietas

Viens no svarīgākiem jauninājumiem Twitter tuvākā laikā būs funkcija “While you were away…” (“Kamēr Tu nebiji klāt…”). Tas ir domāts tiem lietotāji, kas nespēj sekot savam feedam – sistēma automātiski apkopos visus populārākos tvītus, kas bija palaisti garām un sagrupēs tos atsevišķā sadaļā.
f508twitter-private-talks-54649ae658ee5

Uzlabots messendžeris

Kompānija plāno sistēmā ieviest būtiskas izmaiņas personīgās sarakstēs, lai Twitter padarītu vairāk konkurētspējīgu messendžera veidolā. Piemēram, lietotāji varēs ievietot tvītu ziņā, ja vien tie nav publicēti slēgtos profilos.

Jaunu lietotāju piesaiste

Twitter aktīvi darbojas jaunu lietotāju piesaistē, kas reģistrējas servisā ne visai aktīvi, jo nesaprot, kā to var izmantot un kāpēc.
4ceatwitter-five-new-things-5464a9a9076dc
Šo problēmu kompānija grasās izlabot, palaižot “feedu pēc noklusējuma”, kur jauniem lietotājiem tiks piedāvāts parakstīšanās iespēju saraksts pēc viņa interesēm. Twitter cer, ka šis risinājums radīs nepieciešamo iesaistes līmeni un mudinās lietotājus ģenerēt pašiem savu kontentu. Bez tam, kompānija plāno izstrādāt “nereģistrēto lietotāju pieredzi”, lai tos nākotnē piesaistītu Twitter.

Vizuālais kontents

Cits svarīgs Twitter virziens ir vizuālais kontents. Nesen kompānija ieviesa GIF animāciju atbalstu un ļauj tvītam pievienot līdz pat 4 fotogrāfijām, bet nākamais solis ir izstrādāt savu videohostingu – tas ļaus ierakstīt videorullīšus izmantojot aplikāciju un publicēt tos tvītos, neskatoties uz to, ka kompānijai jau ir līdzīgs serviss ar nosaukumu Vine.

Lielas reklāmas

Kā norāda mēdiji, Twitter strātēģija attiecinot pret reklāmām ir diezgan lineāra. Rupji sakot, kompānija plāno rādīt vairāk komerciālu tvītu lielākai daļai lietotāju. Plānots, ka apjomi palielināsies 4 reizes un kopā ar tiem – arī peļņa.
Notiks tas izmantojot ģeolokāciju, ļaujot nelielām kompānijām vienkāršāk sasniegt savu auditoriju – tiklīdz lietotājs uzrakstīs, ka vēlas kafiju, lentā uzreiz parādīsies ieraksts par tuvāko kafejnīcu.
f508twitter-private-talks-5464a1472dc33

Komentāri

komentāri

sitemap