Tele2 atver modernāko klientu apkalpošanas centru Rīgā

Tele2 atver vienu no modernākajiem klientu apkalpošanas centriem Rīgā

Autors

05/11/2013Pasākumi

tele2Vadošais mobilo sakaru operators Tele2 esošo klientu apkalpošanas centru Rīgā, Lielirbes ielā 29 (tirdzniecības centra Spice telpās) ir tehnoloģiski aprīkojis un pilnībā pārveidojis saskaņā ar Zviedrijā radīto un Latvijas tirgum pieskaņoto dizaina konceptu. Ieguldot 65 000 latus, Tele2 ir radījis vidi, kurā klienti var saņemt modernu iepirkšanos, augstu apkalpošanas kvalitāti un plašu jaunāko ierīču, piemēram, viedtelefonu un planšetdatoru klāstu.

Vairāki pētījumi apliecina, ka līdz pat 80% pirkumu lēmumu tiek pieņemti veikalā vai klientu apkalpošanas centrā. Pateicoties jaunajam klientu apkalpošanas konceptam, kuru pakāpeniski ieviešam visā Latvijā, nodrošinām esošajiem un potenciālajiem klientiem ne tikai vēl ātrāku un individuālāku apkalpošanu, bet arī plašu jaunāko ierīču izvēli un iespēju tās izmēģināt. Esmu pārliecināts, ka mūsu izstrādātais klientu apkalpošanas centru koncepts ir viens no modernākajiem Latvijā” – saka Tele2 Mazumtirdzniecības departamenta direktors Arnis Pūciņš

Tele2 klientu apkalposanas centrs Spice

Komentāri

komentāri

sitemap