Kā Pareizi Izmantot Draugiem.lv Biznesam un Uzņēmējdarbībai

Kā Pareizi Izmantot Draugiem.lv Biznesam un Uzņēmējdarbībai

Autors

09/12/2013Startups

draugiem.lv biznesam

Pārāk bieži, ieraugot kārtējo izveidoto diskusiju kādā no draugiem.lv domubiedru grupām, kura izskatās pēc parasta spama, gribētos to izdzēst. Tomēr, tā tur kādu laiciņu uzkavējas, kas liek mazliet padomāt.

  • Vai tā sniedz kādus rezultātus?
  • Vai tā tiešām palīdz attīstīt kādus biznesa kontaktus?
  • Vai tiešām tā ir šī biznesa mērķauditorija?
  • Vai diskusijas autors saprot, ka patiesībā sevi pazemo?

Atceries, ka, ja tu grasies pats personīgi reklamēt savu biznesu, Tu esi sava biznesa seja. Tāpēc dari to pareizi. Neatkarīgi no tā, kāds ir tavs bizness, kuru Tu to reklamē, šeit ir pāris noteikumi, kā to darīt iekš draugiem.lv domubiedru grupām vai personīgajām vai uzņēmumu lapām.

Lai veiksmīgi reklamētos domubiedru grupās.

Tev ir:

  • Jāstāsta savs stāsts. Šim stāstam ir jābūt pietiekami pievilcīgam, lai mani ieinteresētu tas, ko Tu dari un kā Tu spēj palīdzēt pašam galvenajam – MAN. Neuzraksti tikai divas nožēlojamas rindas un neiekopē interneta adresi, tā cerot tikt pie kaudzes ar jauniem klientiem.
  • Jāvēršas pie manis īstajā vietā. Necenties man nopārdot Calvin & Klein apakšbikses ar biznesu saistītā domubiedru grupā, jo šeit es esmu, lai meklētu palīdzību vai dotu padomu, vai meklētu sadarbības partnerus. Apakšveļu pārdod ar to saistītā domubiedru grupā. Tu taču nepērc saldējumu zivju kioskā pie Madonas Maksimas.
  • Jāzin un jāprot pielietot pāris latviešu gramatikas likumi un garumzīmes. Es neko no Tevis nepirkšu, ja es Tevi nesaprotu. Tieši tā! Ja Tu garo “ā” raksti ar “aa”, tad tavam biznesam nav nākotnes, klientu “ieguushanaa” un ilgtermiņa pastāvēšanā. Tāpat, Tev obligāti nav jāpārzin, kā atdalīt pēkšņi uzradušos divdabja teicienu, taču atdalīt divas salikta sakārtota teikuma daļas ir ikviena spēkos.
  • Jāpievieno savam stāstam draugiem.lv lapas adrese. Ja es esmu iekš draugiem.lv, es vēlos tur arī palikt. Labāk noraidi mani uz savu biznesa lapu, kas izveidota iekš draugiem.lv, nevis uzreiz centies dabūt uz mājaslapu. Izmanto pacietību.

Lai izmantotu biznesam draugiem.lv lapu.

Tev ir:

  • Jāizveido biznesa lapa un tā jāapstiprina. Apstiprinājums pašlaik maksā 5 Ls. Pie  lapas parādās zimē ‘’Oficiāla lapa’’. Tā es un visi pārejie zinās, ka lapā pieejamo produkciju pārdod uzņēmums, kuru pēc tam, neskaidrību gadījumā, būs kāda iespēja atrast.
  • Jāizveido aprakstošs nosaukums. Par brīnumu, cilvēkiem lielas grūtības sagādā izveidot vienkāršu un paskaidrojošu aprakstu. Ja Tu, firmas SIA “Zum-Zum” īpašnieks vai darbinieks esi atbildīgs par lapas uzturēšanu, un šajā lapā pārdod bērnu drēbītes, tad aprakstā lieto “Zum-Zum Bērnu drēbītes”, nevis tikai “Zum-Zum”, jo medu man nevajag.
  • Jāpievieno kontaktdati. Neaizmirsti pieminēt, pamudinājumu “Neskaidrību gadījumā droši jautā, zvanot uz tel. nr. XXXXXXXX”. Man patīk zināt, ka uz manu jautājumu kāds labprāt centīsies atbildēt.
  • Jāpievieno bildes. Pats savu, no firmas, no klientiem, no klientu bērniem, taču saistītu ar savu uzņēmumu. Tev patīk jokot? Man patīk smieties! Pievieno smieklīgu aprakstu kādam attēlam ar savu produktu. Parādi, kas notiek aiz biznesa.
  • Jāizveido anketas. Informācija ir vislielākā bagātība. Nav labāka veida, kā iegūt bezmaksas informāciju un statistiku par klientu vēlmēm un paradumiem, kā pievienojot anketu šim bezmaksas resursam. Kad iegūsti pietiekami daudz resursu par vienu tēmu – taisi nākošo.
  • Jākopē no labākajiem piemēriem. Skaties, ko dara bankas iekš draugiem.lv un viņas jākopē. Piemērs – Swedbank draugiem.lv lapa.

Izmanto draugiem.lv kā instrumentu attīstībai un iepazīstināšanai ar sevi.

Tavu produktu vislabāk un visātrāk pārdod tikai apmierināti klienti. 

Ja vēl pašam nav sava biznesa, bet vēlies to sākt, noteikti izlasi arī rakstu ar 5 praktiskiem padomiem, kurus ņemt vērā, pirms uzsāc uzņēmējdarbību.

EdgarsRutkis

Edgars Rutkis ir viens no jaunākajiem LifeHACK.lv autoriem. Brīvajā laikā interesējas par neordināriem veidiem, kā atvieglot un tajā pašā laikā uzlabot dzīvi sev un citiem. Interešu loks ietver tādas tēmas kā IT, IM, uzvedības psiholoģija un uzņēmējdarbība. Visvairāk interesē vienkārši būt laimīgam. Seko Edgaram iekš Twitter @edgarsrutkis vai Google+

Komentāri

komentāri

sitemap