Kā viegli sadusmot Reklāmas aģentūru?

Kā viegli sadusmot Reklāmas aģentūru?

Autors

08/06/2015Interesanti

Lifehack.lv laika gaitā ir komunicējuši ar dažādu profesiju pārstāvjiem, pārsvarā – reklāmas industrijā strādājošiem, tāpēc, esam apkopojuši vairākas frāzes, ko tie nevēlētos dzirdēt. Esam pārtulkojuši informāciju no citiem resursiem, kā arī pievienojuši savus punktus.

adag

Copywriter’am: “Ceru, Tev brīvdienās nav nekas ieplānots”.

Art-direktoram: “Hmm, mums vairāk vajag kaut ko modernu, masveida, saproti. Es teiktu VAIRĀK (stipri žestikulējot ar rokām) dzīvīga. Varbūt kā svaiga. Un, starp citu, vajag pievienot partneru logotipus. Zīmola standarti prasa, lai viņi būtu zaļā un melnā krāsā”.

Radošajam direktoram: “Āāā, tu domā tāpat, kā Old Spice reklāmā?”

Kontu menedžerim: “Pasaki klientiem, ka tam vienkārši vajadzēs ar to sadzīvot”.

Ģenerāldirektoram: “Vai šodien jau lasījāt to lielo rakstu par [konkurējošas aģentūras nosaukums]?”

Mēdiju nodaļas vadītājs: “Mēs vienkārši vēlamies ar sevi aizpildīt visu presi: mobilā reklāma, soc. mēdiji, TV, vīrusa video, āra reklāma. Mums vajag izspiest visu iespējamo par tiem 100 000 EUR, kas mums ir”.

Biznesa attīstības direktoram: “Cik ļoti svarīgs jums ir šis punkts izpildei?”

Producentam: “Kā tas ir, ka šai dziesmai mēs nevaram saņemt licenci? Klients jau apstiprinājis varianta melnrakstu. Vienkārši izdari to”.

Video redaktoram: “Klienta dēls mācās kino skolā, viņam ir pāris idejas. Nosūti viņam izejniekus, ja pats netiec galā”.

Izstrādātājam: “Klients cer, ka kampaņa strādās uz visām platformām: Android, iOS, Facebook, .NET, nūūū, tu saproti. Funkcionalitāti uztaisi vairāk dinamisku, tikai neaizmirsti par budžetu un termiņu”.

Ražošanas direktors: “Esmu vienkārši pārliecināts, ka šo kļūdu pamanītu melnraksta variantā. Viņi, protams, to izlabos, ja pateiksiet, ka ta ir viņu vaina”.

Finanšu direktoram: “Es te nesen iegādājos sev galdu un atradu dažus rēķinus”.

Stratēģistam: “Es pats esmu milleniālis / vecāks / šopoholiķis / baby-boomers un es domāju, ka tas nostrādās”.

PR direktoram: “Tad kāpēc neaug pārdošanu līmenis?”

Kontu menedžeris kreatīvās nodaļas darbiniekiem: “Es iepazīstināšu jūs ar projektu piektdien un jums būs brīvdienas, lai ar to iepazīties tuvāk”.

Soc. tīklu plānotājam: “Ahh, kā es gribētu, lai man maksā par to, ka visu dienu sēdētu un skatītos bildītes Facebook un Twitter”.

Kontu menedžerim: “Kas ir? Es to atradu Google!”

Dizainerim: “Vai tu nevarētu aizpildīt balto laukumu? Tas kaitina klientu”.

HR direktoram: “Zinu, ka man tas nav jāsaka, bet…”








Komentāri

komentāri

sitemap