Kā sevi piespiest skriet no rītiem?

Kā sevi piespiest skriet no rītiem?

Autors

06/11/2013LH.Sports

joggingIr zināms, ka skriešana no rītiem – lieta ļoti noderīga, kā figūrai, tā arī veselībai kopumā. Mums arī ir zināms, ka ir ļoti viegli pieņemt lēmumu skriet no rītiem 2-3 kilometrus un cik grūti to ir ieviest dzīvē. Vienmēr kaut kas traucē: celties agro no rīta, laikapstākļi, nav kur skriet, kompānijas trūkums vai, otrādāk, nepatīkama kompānija, nepieciešamība izstaidzināt suni, aizvest bērnu uz bērnudārzu vai skolu, nav ko vilkt… un tā tālāk.

Šajā rakstā mēs izskatīsim vairākus iemeslus, kuri patiešām var būt šķērslis skrējienam no rīta un kuri – vienkārši slinkuma attaisnojums.

Vietas un laika izvēle

Protams, ir ļoti forši, kad visi apstākļi sakrīt tieši tā, ka ir vēlme paskriet: spīd saule, nekur nav jāsteidzas, Tev to patīk darīt, blakus ir drošs parks un labiem skrejceļiem… Tā dzīvē notiek reti.

Vairāki instruktori saka, ka skriešanu no rītiem ir jāpārvērš patīkamā nodarbē. Ja vēlies šādu ieradumu uztrenēt, protams, visērtāk to sākt vasarā, kad ir labs laiks, izvēlēties labu tērpu, patīkamu mūziku austiņās vai vēlamu kompāniju. Starp citu, par suni – bieži dzīvnieks var nebūt traucēklis, bet divu lietu apvienošana – tam arī patiktu jautrība.
Laikam ejot, pieradīsi mosties nedaudz agrāk un skriet, arī mainoties laika apstākļiem.

Kā pareizi sākt skriet

Vislabākais – ja neskrien pirmo nedēļu instuktora pavadībā, tad vismaz pakonsultējies ar profesionāļiem par elpu skriešanas laikā, pulsa mērīšanas metodes un ķermeņa pozīciju. Instruktors pastāstīs, kā pareizi aprēķināt slodzi un kā atpūsties.

Pirms skriešanas iesakām pakāpenisku ieslidīšanos – pastiepties, izvingrināt katru muskuli un smaidīt. Ja pirms skriešanas jūti diskomfortu vai tukšumu kuņģī, izdzer ūdens glāzi.

Svarīgu lomu spēlē arī apģērbs: pirmkārt, Tev pašam jāpatīk kā tajā izskaties, apģērbam jābūt ērtam, labi ventilējamam un, tajā pašā laikā, jāpasargā no vēsā laika.

Komentāri

komentāri

sitemap