Kā notievēt, ja ir bail pat sākt to darīt?

Kā notievēt, ja ir bail pat sākt to darīt?

Autors

07/10/2013LH.Sports

weight“Reiz es no rīta pamodos un sapratu, ka vairs nekad nevēlos justies tā kā tagad, un mainījis” – aptuveni šādas domas bija ieklīdušas Freda Lechuga galvā. Jauna dzīves pozīcija un daži noteikumu palīdzējuši viņam nomest 68 kg. un noturēt jauno svaru. Freds dalās ar pieredzi, kā paņemt sevi grožos un tievēt pat tad, kad ir bailes par to aizdomāties.
Freds savā blogā Fat2fitfred publicē ieteikumus, kas palīdzēs Tev notievēt. Katrā gadījumā, tie ir palīdzējuši viņam nomest pus centneri liekā svara.

1. Pusdienas gatavojiet mājās

Kas traucē nomest svaru: Ātrās pusdienas kafejnīcā – tās ir nevajadzīgas kalorijas. Kad Tu izvēlies ko ēst, tad izvēle krīt uz nosaukumu, izskatu un pat aromātu, bet, nekādā gadījumā, ne veselīgumu.

300px-Poto-8233
Kas palīdz: Pagatavot pusdienas neaizņem daudz laika – to viegli var izdarīt vakarā. Mājās piemeklē vislabāko ēdienu, pagatavo to, kas ir ne tikai garšīgi, bet arī veselīgi. Uzturā var būt viss, kas nepieciešams – daudz dārzeņu un augļu, gaļa, zivs, vista, rieksti – viss, ko vēlēsies. Nevajadzētu akcentēt uz produktiem, kas ir pārpilni ar ogļhidrātiem, cukuru un nātriju.

2. Redzu mērķi, bet neredzu šķēršļu

Kas traucē nomest svaru: Nav konkrēta treniņu plāna. Daudzi gatavojās skriet vai apmeklēt sporta zāli un to dara pat reizi-divas gadā. Efekts ir acīmredzams – tā vienkārši nav!
Par spontanitāti var aizmirst. Lai sāktu trenēties, vajag to strikti ieplānot, lai treniņus apmeklētu regulāri.

calendar

Kas palīdz: Izveido elastīgu treniņu grafiku, kas ir ērts tieši Tev. Var trenēties gan mājās, gan sporta zālē, sportam atvēlēt Tev ērtāko laiku. Ņem vērā savus bioritmus (pūce vai cīrulis), nogurumu pēc darba, mājas darbi.
Piemēram, sportam vari atvēlēt trīs dienas nedēļā un darīt vairākas lietas pēc kārtas. Ja nodarbojies ar skriešanu, svaru celšanu vai peldēšanu vienlaicīgi, tad tiek trenētas visas muskuļu grupas.

3. Vairāk mērķu – vairāk rezultātu

Kas traucē notievēt: Kad cilvēkam nav konkrēta mērķa, uzreiz tiek zaudēts cīņasspars. Kad acu priekšā nav rezultāta, ir gandrīz neiespējami sevi piespiest turpināt darīt iesākto.
Kas palīdz: Vispirms – globāls mērķis, tad – daudz mazo. Piemēram, uzstādi sev mērķi – notievēt par 60kg. Pēc tam sadali to uz vairākiem mazākiem – nedēļā 2kg, noturēt, trenēties trīs reizes nedēļā u.t.t.

Mazi mērķi ir iemesls nepamest treniņus. Tu vari gaidīt lielā mērķa sasniegšanu un apsveikt sevi vienu reizi, tomēr labāk apsveikt sevi katru nedēļu sasniedzot kādu mazo mērķi.

Ja savus sasniegumus piefiksēt, tad tiekšanās pēc mērķa nepazudīs, otrādāk – parādīsies azarts.

Šie vienkāršie padomi palīdzēs Tev uzsākt. Notievējis Freds saka, ka sportam jāsagādā gandarījumu.

Komentāri

komentāri

sitemap