Forbes nosauca 100 dārgākos 2016. gada zīmolus

Forbes nosauca 100 dārgākos 2016. gada zīmolus

Autors

24/05/2016Interesanti

Zīmolu tops 2016Žurnāls Forbes publicēja kārtējo sarakstu ar 100 dārgākiem pasaules zīmoliem, kas tiek veidots kopš 2010. gada. Sesto reizi pēc kārtas pirmajā vietā ir Apple.

Pēc Forbes vērtējuma, Apple zīmola vērtība ir 154,1 miljards dolāru, bet pēdējā gada laikā ir uzaugusi par 6%. Zīmols Google, kas ir nokļuvis 2. vietā, gandrīz divreiz mazāk – $82,5 miljardi, savukārt vērtība pēdējā gada laikā ir izaugusi par 26%.

Top pieciniekā iekļuva Microsoft ($75,2 miljardi, pieaugums par 9%), Coca-Cola ($58,5 miljardi, 4% pieaugums) un Facebook ($52,6 miljardi, 44% pieaugums). Desmitnieku noslēdz Toyota, IBM, Disney, McDonald’s un GE.

Mārketinga profesors un brendinga eksperts no universitātes Wharton School Deivids Rajbstins saka, ka tieši zīmolu vērtējums nosaka to, vai klienti ir gatavi maksāt vairāk un tieši no šīs kompānijas. Apple ir līderi abos kritērijos. Kompānija dominē starp tiem lietotājiem, kuriem ir svarīgs zīmols, pieņem Forbes.

Lielāko saraksta daļu (52 pozīcijas) aizņem amerikāņu kompāniju zīmoli. Aiz ASV ierindojusies ir Vācija (11 zīmoli), Japāna (8) un Francija (6).

Komentāri

komentāri

sitemap