Facebook testē jauno platformu Facebook at Work

Facebook testē jauno platformu Facebook at Work

Autors

19/11/2014Internets

fbatwork

Facebook slepeni izstrādā jauno sociālo tīklu Facebook at Work, ziņo Financial Times. Jauns kompānijas produkts būs konkurents Google, Microsoft un Linkedin.

Kā kļuva skaidrs iepriekš, kompānija izstrādā servisu, kas ļaus lietotājiem sazināties ar kolēģiem un biznesa partneriem, kā arī strādāt ar dokumentiem. Jauns projekts būs līdzīgs jau esošam Facebook ar jaunumu “sienu” un grupām, bet personīgie lietotāju dati, kas nav saistīti ar to profesionālo darbību, nebūs pieejami biznesa partneriem. Kāpēc? Facebook nevēlējās komentēt šo informāciju.

Facebook darbinieki jau ilgu laiku izmantoja savu sociālo tīklu ikdienas darbā un runāja par iespējam palaist projektu publiski. 2013. gadā komanda sāka darbu pie tā izstrādes. Tagad, Facebook at Work, bāzējas Londonā. Pēc Finansial Times žurnālista aplēsēm, jaunais Facebook projekts spēs atņemt lielu daļu klientu no LinkedIn, kuram ir vairāk kā 90 milj. aktīvo lietotāju mēnesī. Facebook var konkurēt arī arī Google Drive, elektronisko pastu, čatiem un pasta servisu Microsoft Outlook, Office un korporatīvo tīklu Yammer, kas tika nopirkts 2012. gadā par $1.2 miljardiem.
44f23fd286847389573e
Vairākas kompānijas, kas uztraucās par darbinieku produktivitātes līmeņa krišanos dēļ Facebook izmantošanas darba laikā, ir aizlieguši šo tīklu izmantot darba laikā.
b15239de18d98c958b94
Kā norāda iepriekšminētais izdevums, kompānija diez vai nostādīs konkrētu maksu par darbu Facebook at Work, jo lielāko daļu peļņas Facebook saņem no reklāmām.
Marks Cukerbergs šī gada jūlijā ir izteicies, ka Facebook vēl ir daudz iespēju augts. ASV lietotāji dienā pavada aptuveni 40 minūtes Facebook, bet tērē ap 9 stundām dienām sēžot pie TV, telefoniem un datoriem.
Uz doto brīdi Facebook ikmēnesi ienāk ap 1.35 miljardi cilvēku, kur aptuveni 2/3 to dara katru dienu.

Komentāri

komentāri

sitemap