Annijas Virtuvē: Elementārā auzu pārslu putra

Annijas Virtuvē: Elementārā auzu pārslu putra

Nekad nebūtu domājusi, ka likšu auzu pārslu putru pie receptēm, jo tas taču šķiet tik elementāri un pašsaprotami. Kā izrādās, tā vis nemaz neesot. Tad nu pastāstīšu, kā katru rītu brokastojam mēs. :) Starp citu, neaizmirstam, ka auzu pārslas ir ideālas brokastis no uzturvielu viedokļa! :)

Ko vajag?

-pilngraudu (!) auzu pārslas (1 porcija apmēram 50g)

-ūdens (180ml)

-piens 50ml

-sviests, kanēlis, medus, klijas, ko sirds vēlas

Kā vajag?

-Parasti to daru uz aci, bet, lai parādītu, cik daudz ir 50g auzu pārslu, rādu bildē.
Auzu pārslu putra

-Pa virsu 180g ūdens. Vāram. Kāpēc ne uzreiz pienu? Tam iemesli var būt dažādi un galu galā katram savs 1) Piens biežāk pierauj klāt 2) Piens ir dārgāks par ūdeni 3) Pienā ir vairāk kaloriju kā ūdenī 4) Pienā auzu pārslas briest lēnāk un švakāk. Šajā gadījumā vienai porcijai ir aptuveni 250 kcal.






-Kad viss ūdens ir vai nu izgarojis vai iesūcies pārslās, leju pa virsu aptuveni 50g piena, sagaidu pirmo burbuli un lieku šķīvī. Rezultātā pēc garšas ir sajūta, ka auzu pārslas ir vārītas pienā, lai arī tā nemaz nav.

-Es pievienoju 2 tējkarotes kviešu kliju, sviestu un kanēli, draugs ēd ar klijām un medu. Esmu dzirdējusi un pati pamēģinājusi (nebiju sajūsmā), ēst ar sarīvētu sieru. :D
img_2081
Lai labi garšo! :)

Annijas Virtuvē Facebook lapa

Komentāri

komentāri

sitemap