4 vienkārši veidi kā uzveikt nogurumu

4 vienkārši veidi kā uzveikt nogurumu

Autors

10/11/2014Mazie lifehack'i

Tikai slinki cilvēki mieg ciet tad, kad pie dīvāna paliek pāris alus pudeles. Mēs esam atraduši veidu kā ietaupīt spēkus, lai Tu vēl varētu aiziet uz virtuvi pēc papildporcijas.
tired

Diēta

Nebīsties. Esam pārliecināti, ka saldumi un graudu produkti Tev tāpat īsti negaršo, tāpēc varēsi bez tiem iztikti. Kaut arī nelielas glikozes devas, kā zināms, stimulē smadzeņu darbību, bet ja pārēdies, tad tas sāk traucēt, it īpaši no rītiem. Ja brokastīs apēdīsi kukurūzas pārslas vai musli – ideja laba, ne patīkamākā, bet veselīga. Šādi ogļhidrāti sadalās lēni un glikoze asinīs nonāk pakāpenisti.

Režīms

Ir grūti piespiest sevi strādāt pirmdienā, nerunājot pat par svētdienu? Visticamāk, tas Tev liekas dīvaini, jo iepriekš labi izgulējies. Neticēsi, bet tur jau ir tā lieta – ja ikdienā celies augšā desmitos, bet brīvdienās guli līdz pusdienlaikam, tad Tev noteikti ir hormonāls disbalanss. Veiklie zinātnieki apsūdz hormonu ar nosaukumu kortizols – tas atbild par modrības stāvokli nomodā. Ja nogulēt īsto pamošanās brīdi, organisms sāk izdalīt kortizolu un nespēj saražot tā nepieciešamo daudzumu. Rezultāti var rasties arī nākamajā dienā.

Elpošana

Lūk arī vēl viens banāls un tieši tāpēc strādājošs ieteikums. Ja uz Taviem pleciem uzvēlās problēmu kaudze, tad noguruma iemesls ir zināms. Viens no stresa ietekmējošiem faktoriem ir nepareiza elpošana. Tev un organismam nav laika sekot tai līdzi, bet to vajadzētu darīt. Ikdienā izstrādā ieradumu, kad ērti apsēdies krēslā un elpo pēc iespējas dziļāk un vienmērīgāk. Pus stundu. Šī mētode, starp citu, strādā labāk kā kafija un enerģiskie dzērieni.

Ūdens

Vai esi aizdomājies, cik daudz ūdens dienā Tu izdzer? Lieta ir tāda, ka atūdeņošanas sekas neieraudzīsi uzreiz. Savukārt, ja izdzer 1.5-2 litrus ūdens (ne tējas un kafijas) diennaktī, tad asins blīvums uzreiz mainīsies un nogursi daudz vēlāk kā parasti.

Komentāri

komentāri

sitemap