3 mīti par presīti

3 mīti par presīti

Autors

17/07/2013Dzīvesstils

muscul.pngPresīte varētu būt visiekārojamākais muskulis visiem – maz jau tādu, kas vēlās skaistu gurna bicepsu vai tricepsu. Visi un vienmēr sapņo par kubiciņiem. Neskatoties uz šī muskuļa popularitāti, daudzi cilvēki nezin tā “mehāniku” (principā, viss ir tas pats kas pārējiem muskuļiem) un uzskata, ka rezultātu sasniegšanai palīdzēs tehnika (piemēram, “Presīte katru dienu 15 minūtes”) vai viena un tā paša vingrinājuma atkārtošana. Šie mīti tagad tiks izgaisti.

Mīts nr. 1:
Prese domāta tikai skaisumam.
Preses muskuļi organismā izpilda ļoti svarīgas funkcijas – pietur iekšējos orgānus, tur muguru taisni un stabilizē ķermeni. Pat ja Tev nav vajadzīga iespaidīga presīte, aizdomājies par to un vingrini.

Mīts nr. 2:
Presīti var uzaudzēt vingrinot 15 min. dienā.
Tu patiešām domā, ka viss ir tik vienkārši? Diemžēl vai par laimi visa muskulatūra organismā attīstās vienmērīgi, tāpēc stipri attīstīt tikai vienu muskuli īsti neizdosies. Veicot dažādus vingrinājumus muskuli var uzturēt tonusā – stiprākas izmaiņas no 10-15 min. dienā nebūs.

Mīts nr. 3:
Presīte parādīsies, atliek tikai sākt to vingrināt.
Šeit gan vajadzētu izklīdināt vislielāko mītu. Iedomājies matraci. Uz matrača ir sega. Cik vien Tu to matraci nepalielināsi, tāpat to neviens zem segas neredzēs. Mūsu gadījumā matracis ir presīte, sega ir tauciņi. Kamēr tauku līmenis organismā nebūs novests līdz minimumam, pat tūstuškārtīgi vingrinājumu atkārtojumi nenesīs rezultātus.
Sākumā vajadzētu padomāt par svara samazinājumu un tad jau pēctam domāt par muskuļiem.

G+ Juris Līcis

Komentāri

komentāri

sitemap