13 ieteikumi startaperiem no veiksmīgiem uzņēmējiem

13 ieteikumi startaperiem no veiksmīgiem uzņēmējiem

Autors

30/10/2013Startups

StartupsStart-up – šī ir drosmīgo un ambiciozo lieta. Runā, lai startaps būtu veiksmīgs, ir nepieciešama laba (lasi – ģeniāla) ideja, laba (lasi – ģeniāla) komanda un labi investori.

Lifehack.lv ir apkopojis 13 ļoti svarīgus padomus un ieteikumus no veiksmīgiem uzņēmējiem un vadītājiem.

Soraija Darabī, Zady.com valdes loceklis

Pasaule ir diezgan skaļa. Pārliecinies, ka Tavs produkts izcelsies pūlī (tieši tam, kam ir domāts) un, ka tas parādīsies tieši tajā laikā, kad cilvēki būs gatavi. Ir zināms, labākais ir labā ienaidnieks. Šodien vien nepietiek ar vienkāršu izdarīšanu. Vajag darīt ideāli. Palaist projektu var tikai vienreiz, tāpēc jāpalaiž tā, lai to atcerētos.

Pets Railijs, komandas “Miami Heat” (NBA) prezidents

Brīnišķīgs komandas darbs – vienīgais veids sasniegt rezultātus.

Dons Šūla, amerikāņu futbola leģenda

Tavs mērķis – izveidot pirmklasīgu komandu. Nevis vienkārši nodarboties ar rutīnu. Es pavadīju 60% savas dzīves laika mēģinot uzlabot manas komandas spējas. Vienu es zinu noteikti – ar labiem cilvēkiem Tu uzvarēsi.

Vailijs Čerelli, Single Platform ģenerāldirektors

Vairāk spējīgus cilvēkus mēs uzskatām tos, kas mums patīk. Mēs pat atsakāmies no labiem profesionāļiem, ja tie izjauc kolektīvā atmosfēru.

Stīvs Li, Google Glass produktu direktors

Ja Tavs startups lauž ikdienas sistēmas, lielākā daļa cilvēku vispirms to mēģinās neievērot. Esi stingrs, pacietīgs un spītīgs – tā Tu lauzīsi sistēmu un sniegsies pie panākumiem.

Sjūzana Se, Hullabalu valdes loceklis

Koncentrējies uz savu produktu. Kam tas ir domāts? Ko tas dara? Kāpēc tas ir svarīgs? Kvalitatīva produkta izveide nav atkarīga no pieredzes. Viss ir atkarīgs no fokusa uz produktu, kuru Tu un Tava komanda padara labāku, kā jebkurš cits. Es neesmu “dari kaut ko un būs rezultāts” tipa persona. Ja Tu nedari savu darbu patiešām labi, nekas nesanāks.

Asī Buraks, Games for Change prezidents

Tu satiksi daudz cilvēku – investorus, potenciālos partnerus, direktoru padomi. Daudzi no tiem dalīsies ar idejām – kā Tev ir jāvada bizness. Klausies uzmanīgi, bet atceries, beigu beigās kompānijas vadonis esi Tu! Un tikai Tavs viedoklis ir svarīgs.

Skots Belskis, Behance valdes loceklis un ģenerāldirektors

Trīs domas: 1. Niez rokas pasaukt presi pirms web-lapa/produkts vēl nav palaists. Jaunumiem ir nozīme, kad tie jau ir notikuši. Gaidi… 2. Lai kaut kam nofokusēties vairāk, vajag kaut kam nofokusēties mazāk. 3. Laiks visu noliek savās vietās.

Mets Galligans, Circa News ģenerāldirektors

Dažos tirgos ir viegli koncentrēties uz konkurentiem, sekot tiem un kopēt. Domā pats un ieguldi savu enerģiju tur, kur uzskati par nepieciešami, iespējams, Tavas idejas pilnīgi izmainīs spēles noteikumus. Neskrien pakaļ konkurentiem, labāk izpēti savas mērķauditorijas paradumus un nosaki, kas viņiem tiešām ir vajadzīgs. Ātri to ievies. Ja to neizdarīsi Tu, to izdarīs kāds cits.

Niks Grejs, Museum Hack dibinātājs

Minimums sagatavošanās laika – palaišana, palaišana un, vēlreiz, palaišana (startēšana)! Neļauj sev nodziest plānošanas periodā. Iedod kaut ko tirgum un sagaidi reakciju. Izmēģini uz draugiem – un tad aiziet! Atceries, klienti ir labāki kā investori.

Džefs Raiders, Harry’s valdes loceklis

Iedomājies kompāniju/produktu kopā ar autoritāriem zīmoliem. Mēs palaidām Harrys kopā ar žurnālu GQ. Mums bija sarežģīta produkta testēšana, kas ļāva droši runāt par tā priekšrocībām. Tas, savukārt, bija liels zīmola grūdiens. Tas deva milzīgu uzticību jauno klientu vidū.

Aleksandra Vilsone, Gilt dibinātāja

Visu risina savstarpējās attiecības. Tavs bizness ir atkarīgs no Taviem draugiem, draugu draugiem, draugu draugu draugiem. Nebaidies jautāt pēc palīdzības. Ko sēsi, to pļausi. Es ceru, esi bijis labs pret vairākiem cilvēkiem vairāku gadu laikā.

Deivids Gilboa, Warby Parker valdes loceklis

Vienkāršo. Novienkāršojot, vienkāršo vēlreiz. Visgrūtākais ir cilvēkiem izstāstīt savu vēsturi. Fokusējies uz tā, ka dari 10 reizes labāk par pārējām kompānijām un izmanto to, lai atšķirtos. Ja nevari paskaidrot, ko dara Tava kompānija 10 sekunžu laikā, neviens Tevi nesapratīs. Šai ziņai ir jābūt mājas lapā, uz iepakojuma u.c. Ir ļoti vienkārši iestigt jauno “fīču” izstrādē, dizaina piestrādāšanā, distribūcijā, bet tam Tev būs laiks pēc tam! Galvenais – message jeb ziņa.

Komentāri

komentāri

sitemap